Es treballa de forma intensa en la formació dels arbitres que s’ inicien en aquest camp .
S’ ha donat un increment dels que pugen de l’ escola.
Dels cursos que es fan s’ han pogut recuperar efectius que havien quedat frenat anys enrere i ara hi ha un total de 40 arbitres . Ara es tenen cobertes totes les categories del comitè i de l’ escola, una circumstancia de la que es felicita Manel del Amo, cap dels arbitres al camp de Tarragona.
Tot i que es controla des de la capital, a les terres del Ebre tenen la seva pròpia competició de infantil i de mini que dirigeixen arbitres de la zona
Un manel del Amo que ara es mira des de un altre punt el tema del arbitratge. Va dirigir partits , en diferents categories durant 27 anys seguits, és una forma de seguir lligat a un mom que li apassionà
Un dels casos particulars que ha volgut destacar Del Amo és el de Jose Antonio Marquez que tot i la seva edat , continua dirigint partits. Esta jubilat però la seva entrega és tant gran que no el volen deixar perdre.
Des del comitè al camp de Tarragona Del Amo diu que Marquez esta ven vist per tots
Es fan de forma regular cursos i es participa en tornejos que permeten agafar experiència als arbitres que s’ inicien