ICV-EUiA penja la bandera republicana al balcó del mediterrani de Tarragona.

Aquest catorze d’abril es compleixen 85 anys de la proclamació de la II República. La coalició ecosocialista celebra aquesta data a Tarragona des de fa anys amb homenatges als símbols republicans.

La portaveu del grup municipal d’ICV-EUiA i coordinadora d’ICV Tarragona, Arga Sentís, ha explicat que pengen la bandera perquè es consideren hereus dels ciutadans que han precedit en la lluita per valors com la llibertat, igualtat i Fraternitat. Sentís ha recordat que l’èxode republicà va generar centenars de milers de refugiats a Europa, i que actualment es viu una situació similar a les fronteres més orientals.