La campanya de comunicació per donar a conèixer la ciutat com a destinació de compres Enjoy Tarragona enceta enguany la seva tercera edició.

La iniciativa està adreçada bàsicament al turista rus, encara que s’ha editat la guia també en anglès i francès.

Es distribueixen catàlegs amb informació patrimonial i turística i també amb els establiments comercials de la ciutat. Per una banda hi figura un planell turístic amb els punt d’interès i, per l’altra, estan situades les 30 botigues participants a l’Enjoy Tarragona.

Els comerços adapten els seus horaris i la gran majoria no tancaran al migdia per donar més facilitats als compradors.

La regidora de Comerç i Turisme, Patricia Anton, explicava a Tarragona Ràdio que molts establiments salven la temporada gràcies a les compres dels visitants.

La distribució d’aquest material es fa a les oficines de turisme i als hotels. Així mateix es posa en marxa un punt d’informació turística a la estació d’autobús fins el 30 de setembre.

La campanya inclou entre 4 i 6 informadors al centre de la ciutat que aniran atenent els visitants que ho requereixin. S’afegeixen a les tres oficines del Patronat Municipal de Turisme i l’Oficina de Turisme de la Generalitat de Catalunya.

També es posa en marxa un nou servei de TAX FREE amb la devolució de l’import en efectiu  a l’Oficina de Turisme de la Generalitat del carrer Fortuny. Els establiments hi podran adreçar als turistes extracomunitaris