La ciutat ha estat l’escenari de més d’un centenar de produccions audiovisuals aquest 2014.

Des del 2010 la Tarragona Film Office s’encarrega de gestionar els rodatges i sessions fotogràfiques que trien espais del municipi com a plató. En quatre anys s’ha passat de 19 a 100 treballs.

La coordinadora de Tarragona Film Office, Txell Roig, ha tret importància al nombre i ha remarcat que el que val és el valor del què es roda. Indica que no és el mateix un reportatge per a la televisió que un llargmetratge amb uns actors coneguts.

El regidor d’Activació Econòmica de l’Ajuntament de Tarragona, Xavier Tarrès, pensa que l’ajuntament ha de potenciar aquest actiu.

Pel que fa a publicitat ha estat un any positiu. S’ha rodat l’última seqüència d’un anunci d’Estrella Damm a l’amfiteatre i un espot de Lay’s a la Catedral de Tarragona.

Els videoclips, els reportatges per televisió i fotogràfics són els productes audiovisuals que més es fan a la ciutat. Els indrets amb més èxit són el Museu d’Història a part de l’amfiteatre, el fòrum, el circ, les muralles o la Casa Castellarnau. També trobem la Part Alta, les platges i la zona industrial del port.

 

Xavier Tarrès
regidor Activació Econòmica

Etiquetat: