La Costa Daurada referma la seva aposta pel turisme familiar.

Els nens tornen a ser els protagonistes de la nova campanya publicitària de la Diputació per a la marca turística, que es difondrà durant el 2016 i 2017.

Pren per títol: “Costa Daurada. Un lloc súper!”.

Els nens i les seves experiències al nostre territori són els protagonistes d’aquesta iniciativa, ideada per potenciar la marca turística com a destinació familiar. De fet, la difusió de la Costa Daurada com a destinació de turisme familiar és una de les apostes estratègiques del Patronat de Turisme de la Diputació.

La campanya d’enguany és una continuació de l’anterior. No obstant això, en aquest cas, el concepte se centra en les experiències i vivències dels infants, explicades a través del seu propi testimoni. La campanya destaca els múltiples atractius del territori amb el text dels anuncis, a través de quatre àmbits ben diferenciats: litoral, natura-interior, gastronomia i patrimoni, amb al·lusions a les platges, a PortAventura, a la cuina, a les activitats de lleure i esportives, o a les festes i recreacions de caire històric.