La Costa Daurada confia augmentar els turistes aquest estiu i aposta per captar més visitants de l’àrea de Barcelona.
El sector turístic destinarà 900.000 euros dels ingressos de la taxa turística a un pla per promoure aquesta destinació durant la campanya d’aquest estiu. Aquesta iniciativa està impulsada pels Patronats de Turisme de Salou, Cambrils, Vila-seca la Pineda, la Federació de Turisme de Tarragona i el Patronat de Turisme Costa Daurada de la Diputació de Tarragona. Sota el paraigua de l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat, l’acció també se centrarà en captar visitants de l’àrea metropolitana de Barcelona, que actualment representen el 20% dels turistes que arriben a la Costa Daurada.
La directora tècnica del Patronat de Turisme Costa Daurada de la Diputació, Marta Marrero diu que vol incidir en els visitants de Barcelona i de l’àrea metropolitana, que actualment representen el 20% del total de visitants
Amb l’objectiu de promoure com a destinació la Costa Daurada, el pròxim divendres arrenca una campanya de carrer titulada ‘Sabors d’estiu’. Aquesta iniciativa consistirà en l’entrega a Barcelona i l’àrea metropolitana d’entre 30.000 i 40.000 gelats de quatre colors i sabors.
