Les obres d’arranjament de la cúpula de la Cambra de Tarragona han començat aquesta setmana. El primer pas ha estat la col·locació de les bastides. Després, es procedirà a la comprovació i substitució de les teules de pissarra que conformen aquesta peça arquitectònica i que dóna nom a tot l’edifici: la Casa de la Punxa. Un cop fet això s’instal·laran els elements ornamentals que la coronen, on hi destaca el penell de ferro forjat que ha estat restaurat. Aquest edifici data de l’any 1929 i és obra de l’arquitecte tarragoní Antoni Pujol. Es tracta d’un immoble on hi predominen força elements modernistes, tot i que el seu estil és eclèctic. L’any 1990 l’interior de l’edifici es va remodelar completament per acollir els serveis de la Cambra de comerç de la ciutat.La Casa de la Punxa va ser el primer edifici de la ciutat que va disposar d’ascensor.