La Direcció General d’Emergències ha desactivat el Pla NEUCAT que es posar en marxa en fase d’alerta el passat dimecres al vespre en previsió de nevades a Catalunya i la demarcació de Tarragona.Ahir va nevar però sense causar estralls a la Terra Alta i el Priorat. Els 600 alumnes que es va quedar sense anar a classe com a mesura preventiva han pogut tornar a les aules aquest matí.També s’ha recuperat la normalitat en la circulació de trens AVE entre Madrid i l’Estació del camp de Tarragona.La neu que va caure ahir a les comarques de Ponent i a l’interior de l’Estat van provocar retards de fins a 22 minuts en la circulació dels Trens d’Alta Velocitat.
