La futura estació urbana de Tarragona se situarà sota l’avinguda de Roma. El Ministeri de Foment té l’última paraula però aquesta és la proposta que, ara per ara, pren més força. Al final s’ha descartat ubicar aquest servei de trens a la Plaça Imperial Tarraco, després dels estudis geològics fets. No s’ha deixat de banda l’opció de l’Horta Gran però ha perdut força davant la proposta de l’avinguda de Roma.L’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, ha confirmat a Tarragona Ràdio que aquest serà l’espai que probablement escollirà Foment per instal·lar-hi l’estació que ha de substituir l’actual, de la Part Baixa. Hi passaran trens regionals i de rodalies, però també l’Alta Velocitat.
La futura estació urbana de Tarragona se situarà sota l’avinguda de Roma
