La Generalitat ha detectat durant aquests festes més comerços que en anys anteriors que ofereixen descomptes quan encara queden dies per les rebaixes d’hivern.La crisi i el temor d’alguns comerciants que aquestes festes es redueixin les vendes ha fet que, sobretot les franquícies, facin ja rebaixes encobertes.Els Serveis Territorials del Departament d’Innovació, Universitat i Empresa No han aixecat cap acta sobre aquestes presumptes irregularitats comercials al Camp de Tarragona.Fins el dia 20 de desembre s’han fet nombroses inspeccions a totes les capitals de comarca i a les zones comercials de Salou i Cambrils.El Director dels Serveis Territorials a Tarragona, Ã?ngel Xifré, ha dit que s’ha fet una feina preventiva. Ha destacat que tots comerços han atès les recomanacions de la generalitat.En declaracions a Tarragona Ràdio, Xifré ha recordat que les rebaixes No comencen oficialment fins el dia 11 de gener.La Generalitat ha fet una crida al consum responsable durant aquestes festes de nadal.S’aconsella als compradors que comprovin que els productes i, en especial, les joguines contemplen totes mesures de seguretat necessàries.El diumenge 4 de gener serà el proper festiu d’obertura comercial autoritzada per a la campanya de Nadal.
