El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, ha donat per feta la sortida de Veremonte del projecte de BCN World. Ha assegurat que aquest pas no és un problema per tirar endavant el complex turístic.

Puig ha afirmat que l’operació és avui molt més viable ja que els operadors interessats en apostar pel projecte poden negociar amb la Generalitat directament i sense intermediaris. En unes declaracions aquest dijous després d’inaugurar el congrés Catalunya Emprèn, el conseller ha recordat que la Generalitat va agafar el lideratge del projecte un cop Veremonte va decidir no exercir la opció de compra dels terrenys on s’ha d’ubicar el complex hoteler de BCN World.

Puig diu que el projecte és molt més sòlid, ja que els operadors podran negociar directament amb la Generalitat, sense intermediaris ni costos afegits.

 El Govern confia que operadors com Melco, Hard Rock, Grup Peralada i Value Retail (propietari de La Roca Village) es mantinguin en el projecte, després de la retirada de Veremonte i els seus principals promotors, Enrique Bañuelos i Xavier Adserà.

Etiquetat: