La consellera de salut, Marina Geli, descarta la construcció d’un dispensari a la urbanització de la Móra i diu que l’objectiu és potenciar i instal·lar nous serveis assistencials a la zona de Ponent.En una entrevista al Â?Matí de Tarragona RàdioÂ? la consellera de Salut explica que el problema de l’atenció sanitària a la Móra és de comunicació per carretera. L’ajuntament de Tarragona havia donat suport als veïns en la reclamació d’aquest nou servei i Marina Geli ha demanat al consistori que concreti les expectatives de creixement de la urbanització de cara al futur.Geli considera que el CAP Llevant ha de donar resposta a les necessitats de la Móra. La prioritat pel Departament de Salut és construir un nou Centre d’Atenció Primària a Ponent però s’està a l’espera de determinar-ne la ubicació.La consellera diu que d’aquesta manera s’evitarà la derivació de malalts a Joan XXIII.Geli ha recordat que la principal inversió d’aquesta legislatura, 40 milions d’euros, serà per l’hospital Joan XXIII. S’ampliarà el servei d’urgències i es construirà l’Institut d’Investigació i Recerca amb 5 milions addicionals.D’altra banda, aquest any han de començar les obres del nou CAP de Sant salvador.La consellera s’ha referit, a més, al judici per les fumigacions al CAP Tarraco. Marina Geli s’ha mostrat prudent i ha dit que s’ha d’esperar que la justícia dicti sentència.
