La grip està a punt d’arribar a un nivell d’epidèmia al Camp de Tarragona. El Departament de Salut assegura que la incidència dels últims dies frega els 100 casos per cada 100 mil habitants.Aquest és el percentatge mínim fixat per considerar que es tracta d’una passa de grip.Els responsables sanitaris diuen que la vacuna és la millor manera de prevenir el contagi i valoren positivament que el 90% de la gent que forma part dels grup de risc s’hagi posat la injecció.Per evitar la grip es recomana evitar canvis bruscs de temperatura i grans aglomeracions de gent.El Director de l’Agència de Protecció de la salut a Tarragona, Joan Guix, ha explicat a Tarragona Ràdio que no s’ha de confondre la grip amb els refredats típics de l’hivern.El Departament de Salut ha detectat una major afluència als serveis d’urgències i dels Centres d’Atenció Primària a causa de la grip.Es recomana acudir al metge de capçalera davant els primers símptomes per evitar col·lapses a les urgències.