Aquest dilluns 41 agents de la guàrdia urbana de Tarragona han estat condecorats amb diferents guardons per la permanència en el servei, la creu al mèrit professional i felicitacions. L’acte s’ha celebrat al saló de plens de l’Ajuntament i ha servit també per iniciar la commemoració dels 150 anys de creació del cos de la policia local.L’alcalde, Joan Miquel Nadal, ha agraït l’esforç dels agents durant tot l’any i ha assenyalat que al llarg d’aquest temps hi hagut moments més bons i més dolents. Nadal ha assenyalat la important tasca feta per la policia local.Durant l’acte s’ha fet menció especial als dos agents que han mort aquesta passada setmana a causa d’una malaltia.Entre els guardonats s’han destacat amb la creu vermella els tres agents que van assistir a les dues persones, una mare i la seva filla de pocs mesos, quan és va ensorrar el seu habitatge a la Canonja.D’altra banda també s’ha fet una felicitació especial a tot el cos de la guàrdia urbana per la tasca desenvolupada en l’explosió de gas que és va produir a la Rambla Nova ara fa poc més d’un any.Aprofitant la celebració s’ha fet la presentació dels primers actes per commemorar els 150 aniversari. S’ha editat un calendari del cos policial. S’han editat 1.000 exemplars que es posaran a la venda al preu de 5 euros. Els diners es donaran a l’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de la Muntanyeta. En el calendari cada més apareix amb imatges de la tasca professional que desenvolupen els agents i que es combinen amb fotografies de les seves aficions.