La junta de govern local NO ha abordat aquest dilluns la crisi interna del grup municipal del PP. Aquesta reunió era la primera que se celebrava després de l’anunci de Maria Mercè Martorell i Esteve Ortiz de donar-se de baixa com a afiliats del PP. Malgrat això, la junta d’ahir va comptar amb la presència de tres dels quatre regidors que fins ara integren el grup popular. El seu president, Francesc Ricomà, i la portaveu, Maria Mercè Martorell, van coincidir durant pocs minuts a la reunió, ja que el primer va marxar abans d’acabar-se, i la segona va arribar amb retard. El portaveu de l’equip de govern, Joan Aregio, reiterava al final de la junta la tranquil·litat de CiU amb la responsabilitat dels integrants del grup del PP perquè la gestió municipal no és vegi afectada per la crisi.També va comparèixer a la junta Esteve Ortiz, tot i no ser tinent d’alcalde, ja que va aprofitar per presentar algunes propostes del seu departament de Relacions Ciutadanes. L’absent va ser el regidor Alejandro Fernández, candidat a l’alcaldia del PP en els proper comicis i l’únic de l’actual grup municipal que formarà part de les llistes electorals.
