La Junta local de seguretat de Tarragona es reunirà aquest divendres sota la presidència de l’alcalde, Joan Miquel Nadal, i el delegat del govern a Catalunya, Joan Rangel.La trobada servirà per analitzar la situació de la seguretat ciutadana al municipi.També hi assistiran els responsables de tots els cossos policials amb competències a la ciutat. Hi seran presents els responsables de la Policia Nacional, la Guardia Urbana i els Mossos d’Esquadra.La reunió de la Junta tindrà lloc a les dependències de l’ajuntament a partir de dos quarts de 5 de la tarda. Es preveu que la trobada tingui una durada d’una hora.
Redacció Tarragona Ràdio
