La marca catalana de calçat Munich s’ha instal·lat al centre comercial Parc Central. La nova botiga es troba a la plata 1 i ofereix una àmplia selecció de la línia d’esport, moda i accessoris per a dona, home i nens. És l’únic establiment de la marca que té a la demarcació.
La nova botiga és una aposta de la marca per dotar de valor afegit als seus espais comercials. L’experiència de compra està assegurada ja que la tenda està construïda perquè el client es submergeixi en un espai completament blanc, ple de brillantors i llums fluorescents.
Des d’avui i fins a final de mes, la botiga Munich oferirà descomptes en tota la col·lecció, sorteigs i, el divendres 29 de juny, realitzarà una festa per celebrar l’obertura. El nou punt de venda se suma a les que ja té a Barcelona, Sevilla, Saragossa, València, Mallorca, Andorra i Madrid.
Pròximament, Levi’s aterrarà també al centre comercial, sent líder en l’oferta de moda i oci de la demarcació amb més de 120 operadors.