La tercera edició començarà el proper novembre i les cites seran a Tarragona on la mitja marató passa a formar part d’aquestes series, a banda també hi seran les del Vendrell, Salou, Tortosa, Cambrils i L’Ametlla de Mar. La previsió és que hi participin prop de 9.000 esportistes.

Tarragona, una mitja marató amb una experiència consolidada de més de 20 anys, ha estat la última de les seus que s’ha sumat a aquest circuit, la qual cosa, sense cap mena de dubte, aportarà un atractiu més per tots els participants.

Juanan Fernández de Running Solutions, ha explicat l´importància de que la mitja de Tarragona passi a formar part d’aquest circuit.

La mitja marató de Tarragona que continua organitzant el Patronat Municipal d´Esports de Tarragona obrirà inscripcions dilluns fins el 23 de setembre en la primera fase, amb un cost 15 €, i de 20 € a partit del dia 24 en endavant.