La música de la Lira Ampostina omplirà dissabte el Teatre Tarragona. En motiu del seu vintè aniversari, la Banda Simfònica Unió Musical de Tarragona ha organitzat un cicle de concerts amb bandes convidades d’arreu de Catalunya.

En aquest cas, la formació d’Amposta oferirà dues parts diferenciades. la primera, amb música de banda de diversos autors on destaquen els pas dobles.

En la segona part, tocaran Bestiarium, de Frank de Vuyst, sota la direcció d’Octavi Ruiz. L’obra és el resultat d’un projecte amb la participació de diversos compositors i que s’ha estrenat a nivell mundial durant el 2013 i en exclusiva per quaranta-una bandes entre les quals es troba la Lira Ampostina. Tancaran el concert amb adaptacions per a banda de la música de Frank Sinatra.

L’actuació tindrà lloc a dos quarts de deu del vespre d’aquest diumenge al Teatre Tarragona.

El preu és de 5€ i les localitats es poden adquirir al web www.tarracoticket.cat i a les taquilles del Metropol.