La Part Alta es va omplir aquest dissabte de rumba catalana amb la tercera edició de la Festa Gitana de Tarragona. Durant tot el dia es van realitzar diferents actes organitzades per l’Associació Cultural Gitana de Tarragona.Les activitats es van desenvolupar al carrer Cós del Bou, Plaça de l’Esperidió i la Baixada Peixateria.El dia va començar amb un esmorzar de germanor que va reunir dues-centes persones i va seguir amb el tradicional campionat de botifarra que va reunir 70 parelles. També es va fer un vermut popular. Ja a la tarda, es van fer activitats per a la canalla i a la nit, el sopar popular o cadascú dels assistents va portar alguna cosa de menjar de casa seva.Totes les activitats van estar acompanyades de la música de rumba com la dels Sabor de Gràcia que van actuar a la tarda. La festa de la Rumba Catalana, a partit de les onze de la nit va posar el punt i final a la jornada.
