La Part Baixa de Tarragona tindrà 24 càmeres de videovigilància que s’instal·laran, a partir del gener, en diferents indrets i carrers de la zona.Aquesta havia estat la proposta plantejada a l’ajuntament pels veïns i sembla ser que finalment serà la que s’aplicarà. Aquest dimecres a les set de la tarda, l’ajuntament ha convocat als veïns de Tarragona a la reunió de la comissió de videovigilància. En la trobada s’ha de fer la darrera valoració de l’estudi per repartir aquestes càmeres per diferents punts de la ciutat.L’objectiu és evitar els actes de vandalisme i delinqüència al carrer.El president de l’associació de veïns del Port, José Ruiz, s’ha mostrat satisfet que al final s’acompleixi una de les velles reivindicacions del barri.Les càmeres a la Part baixa es distribuiran en 15 punts. La plaça dels carros, els carrers Rebolledo, Sant Magí i la Plaça Prim són alguns dels llocs escollits.En la comissió de videovigilància també s’abordarà la possibilitat d’instal·lar càmeres a la zona de Llevant.