Amb 34 punts a la classificació el Torreforta  té a tocar la permanència a la categoria.  Aquest era el primer i únic objectiu de l’ equip  a inicis de temporada.

Ara un cop s’ ha superat la 1 jornada de la segona volta els de ponent ocupen la quarta  posició  i estan a tant sols 4 punts del líder Martinenc .  A la  plantilla, el futbolista Xavi Guaita a explicat que el sentiment a l’ equip  és de  ja tenir els deures  fets  i que ara cal ser ambiciosos i mirar cap a endavant.

El ex del Reus afirma que  volen allargar la ratxa  i parla de un partit important el que diumenge tindran al camp del segon, el Viladecans    i amb el que hi ha tant sols dos  punts  de diferencia.

 

L’ equip visita aquest vespre La Pineda on estarà a l’ Aqum  en una jornada especial que els ha preparat l’ entrenador,  José Miguel López