El moviment dels indignats de Tarragona continua promovent activitats. Aquesta tarda a la plaça de la Font representants de la Plataforma d’Afectats per les Hipoteques oferiran una xerrada. Serà a partir de les 7 de la tarda. Aquesta és una de les activitats organitzada pel grup de treball sobre Habitatge que ha sorgit a la ciutat a partir del moviment del 15M. Els integrants de la Plataforma d’Afectats per les Hipoteques explicaran la seva experiència i la tasca que estan desenvolupant per frenar desnonaments. Una de les reivindicacions del col·lectiu és que s’aprovi la dació, és a dir que la cessió de l’habitatge cobreixi tota la hipoteca, en cas de no poder seguir pagant. D’aquesta manera s’evitaria que les persones que s’han quedat sense casa no hagin de seguir amortitzant el deute.
