El filial del Nàstic buscarà retrobar-se amb la victòria aquest cap de setmana i no desenganxar-se dels llocs de play-off d’ascens. La Pobla visitarà el camp del Sant Andreu rival directe per l’ascens a Segona Divisió B i que actualment ocupa la cinquena posició, un punt per sobre de la Pobla de Mafumet.

Els d’Alberto Gallego han fet teràpia durant aquesta setmana per analitzar la primera etapa de la lliga i han recarregat piles per no afluixar el ritme de competició. El tècnic sap que el partit contra el Sant Andreu serà dur però no descarten res. “Ells venen de fer un molt bon partit de Copa del Rey i, realment, són un equip de Segona Divisió B. Serà un partit molt complicat però no descartem res”, sentencia Alberto Gallego.

El partit es jugarà diumenge a sis de la tarda al Narcís Sala i Víctor Manuel Sánchez Rico serà l’encarregat de xiular aquesta prova de foc per a la Pobla que servirà per veure fins a on són capaços d’arribar en aquesta nova temporada.

Alberto Gallego, tècnic de la Pobla