La primera plantilla del Nàstic inicia aquest dimecres els entrenaments de pre-temporada. Ho fa amb vuit cares noves i esperant que es tanqui la plantilla, en principi, amb dos últims reforços.

S’entrenarà fins dissabte a la ciutat. Diumenge es té previst iniciar un estage a Rialp, abans que el 20 d’aquest mes i al nou Estadi juguin el primer amistós, contra el Vila-real.

A les darreres hores ha parlat per Tarragona Ràdio l’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, que es mostra optimista davant el projecte que s’està creant.  Destaca el paper del consell amb el tema dels fitxatges i creu que s’ha encertat incorporant Santi Castillejo com a tècnic. 

Serà una preparació de cara a la nova lliga forta. Tant el tècnic com el director esportiu volen uns entrenaments amb intensitat i un calendari de partits amb rivals de categories superior.

Emilio Viqueira i davant el nou curs ha demanat el suport de l’afició. Assenyala l’il·lusió del grup en el nou projecte i  afirma que no es podran complir objectius sense que tothom camini en la mateixa deirecció. 

El primer entrenament del grup es farà aquest dimecres, a dos quarts d’onze, a l’anexe del Nou Estadi, després parlaran alguns dels protagonistes.