Arrenquem el novè dia de la radio de les Festes, avui des del Pla de la Seu, on viurem en directe l’entrada de Músics, a partir del migdia
Arribaran les representacions del ball de Dames i Vells. Enguany, tornaran a sonoritzar les places on actuen per tal que el nombrós públic assistent pugui entendre sense problemes els versots del ball parlat. Les representacions es fan aquest dijous i divendres. La primera serà a les 18.30h a la Plaça del Ball de Dames i Vells. A partir d’aquí, se’ls podrà escoltar a les 19.30h a la plaça de l’Antic Escorxador, a les 20.30h a la plaça dels Natzarens i a les 21.20h a la plaça del Rei. N’hem parlat amb el Rafalet, un de les Dames, al número 4.
Hem conversat amb la tinent d’alcalde de Festes, Begoña Floria i amb el responsable tècnic, Xavier González.
Ens ha acompanyat el fotògraf Pep Escoda, que ens ha presentat novament el ‘fotògraf’ convidat d’enguany per Santa Tecla, Oriol Segon. Ens ha explicat què ha retratat amb el seu objectiu els darrers dies.
L’Entrada de Músics encetarà aquest dijous la jornada de vigília de Santa Tecla.
Al migdia, a la Catedral, el toc de prima i el repic general de campanes precediran l’Entrada de músics, a la Plaça de les Cols. Les 23 formacions que fan ballar el Seguici durant la cercavila i la professó actuaran per separat i conjuntament en la seva particular tanda de lluïment.
En acabar, la Plaça de les cols ha acollit un concert Vermut amb la Tradiband, Banda d’Instruments Tradicionals.
els hem escoltat en directe.
Destaca, a la tarda, la primera sortida de la cercavila de festes al complet. Sortirà a les 19h de la plaça de la Font i serà retransmesa en directe per Tarragona Ràdio.