La Residència Mare de Déu de la Mercè de Tarragona començarà a ampliar la seva capacitat durant el proper any 2019. El centre ha obtingut els permisos d’obres per poder ampliar la residència i, d’aquesta manera, remodelar les 4 plantes que estan en desús. L’any passat s’havien iniciat els tràmits administratius per iniciar aquestes reformes, però no ha estat fin ara que han rebut el permís definitiu. S’estima que les obres es puguin allargar entre un i dos anys.

La Residència compta amb 117 usuaris i 6 del centre de dia a les seves instal·lacions. La nova reforma permetrà ampliar la capacitat fins a 66 persones més i, així, poder reduir les llistes d’espera que actualment es troben en prop de 2 anys.

La Responsable del Programa de Festes de la Residencia, Núria Cartanyà, celebra que es pugui realitzar aquesta ampliació per oferir un millor servei a la ciutat.

La Residència es troba de celebració del seu quaranta-unè aniversari i de les Festes de Santa Tecla i, en especial, de la Mercè en honor a la seva patrona particular.