Són les previsions que s’apunten  des de la gerència del conjunt aragonès tenint present el ritme de retirada de localitats  per part de l’ afició local en els darrers dies.

El director-gerent de la SD Huesca, Raúl Ojeda afirma  que dimarts, dimecres i dijous s’ han venut més de 1000 entrades per dia. Si aquest divendres es mantenen les xifres,  Ojeda garanteix que en faran arribar més al Nàstic.

Hi haurà un espai concret a l’Alcoraz per els seguidors tarragonins.

Afirma el director gerent dels aragonesos que tot i coincidir amb les eleccions municipals es treballarà per preservar la seguretat i que aquesta està garantida.

Del costat del Nàstic s’ha assegurat que les entrades que arribin d’Osca seran pels seguidors que  han passat  durant la setmana per les oficines  i que s’ han quedat  sense localitat després del sorteig realitzat aquest dijous.

Es decidirà a última hora si es fa autocar.

Lluis Fàbregas recorda que  per al partit de tornada els socis han de  passar per les oficines per  validar el carnet. Les localitats dels que no ho facin es posaran a la venda

Es desconeix horari per a la tornada, té numeros que sigui a les 12 del  diumenge 31de maig.

El d’aquest diumenge 24 de maig es disputarà finalment a les 18. 05h i serà retransmès per Esport3. A la ciutat, es podrà seguir a través de la pantalla de Tabacalera.