Amb el nou pla de reestructuració, que preveu una desinversió de més de 250 milions d’euros, la Seda pretén consolidar-se com el primer grup industrial de solucions de plàstic usat en envasos del mercat europeu. Per això es vol optimitzar l’eficiència empresarial i desenvolupar el negoci reciclat a totes les plantes del grup.La companyia considera que les cinc fàbriques que vendrà són actius no estratègics.En un termini de 90 dies, l’empresa preveu tancar el pla de reestructuració amb totes les parts implicades. A més, espera tenir el compromís dels accionistes per portar a terme una ampliació de capital de 150 milions d’euros. Els representants del comité d’Empresa d’IQA-La Seda a Tarragona asseguren que s’han assabentat d’aquesta resolució a través de la premsa i de moment, no han volgut fer declaracions.