Publicado enNotícia

La Setmana Santa tarragonina vol obtenir el reconeixement internacional

La Setmana Santa tarragonina aspira a obtenir el reconeixement internacional que tenen altres festes estatals per donar-se a conèixer a nivell mundial.Les Setmanes Santes de Sevilla, Málaga, Valladolid i Lleó ja tenen aquest segell. També són considerades Festes d’Interès Turístic Internacional les falles de Valencia i els Â?SanferminesÂ? de Pamplona.Tarragona es vol equiparar a elles a través de la seva Setmana santa. Abans, però, haurà d’obtenir el reconeixement del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme per a obtenir la distinció de Festa d’Interès Turístic Nacional Espanyola.El president de l’Agrupació d’Associacions de Setmana Santa, Joaquim Julià, ha explicat en una entrevista a Tarragona Ràdio que iniciaran els tràmits amb la intenció que estiguin enllestits abans de 5 anys. Són complicats ja que s’ha d’acreditar una presència continuada en fires i esdeveniments turístics.Julià assegura que la distinció aportarà promoció internacional a la Setmana Santa de la ciutat.La Setmana Santa de Tarragona té, hores d’ara, el reconeixement com a Festa d’Interès Turístic Català atorgat per la generalitat.La Setmana Santa tarragonina arrenca avui amb la presentació oficial del cartell. Serà a l’església de Sant Agustí, a dos quarts de vuit del vespre. D’aquesta manera es dóna el tret de sortida a una gran quantitat d’actes programats. Seran un total de 90 en 40 dies, com concerts, presentacions, audiovisuals sobre la setmana santa a la ciutat, així com el tradicional viacrucis i les processons. La fotografia i disseny del cartell són obra de Joan Lluís Nogués. S’hi pot veure la imatge de Â?La PietatÂ? amb la façana de la catedral de Tarragona de fons. Se’n repartiran un total de 2.500 entre la ciutat i tots els establiments turístics de la Costa Daurada.Amb la presentació del cartell, el president del Patronat Municipal de Turisme, Sergi de los Rios, dóna per iniciada la campanya turística d’enguany. També ha expressat la voluntat des del consistori de promocionar la setmana santa de Tarragona fora de les nostres fronteres.Una de les novetats d’enguany serà la Primera Edició del Festival de Música Sacra que s’obrirà el 26 de març i per on passaran corals com la de la Rovira i Virgili o la Banda de Música de la Salle.

Publicado enNotícia

La Setmana Santa tarragonina vol obtenir el reconeixement internacional

La Setmana Santa tarragonina aspira a obtenir el reconeixement internacional que tenen altres festes estatals per donar-se a conèixer a nivell mundial.Les Setmanes Santes de Sevilla, Málaga, Valladolid i Lleó ja tenen aquest segell. També són considerades Festes d’Interès Turístic Internacional les falles de Valencia i els Â?SanferminesÂ? de Pamplona.Tarragona es vol equiparar a elles a través de la seva Setmana santa. Abans, però, haurà d’obtenir el reconeixement del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme per a obtenir la distinció de Festa d’Interès Turístic Nacional Espanyola.El president de l’Agrupació d’Associacions de Setmana Santa, Joaquim Julià, ha explicat en una entrevista a Tarragona Ràdio que iniciaran els tràmits amb la intenció que estiguin enllestits abans de 5 anys. Són complicats ja que s’ha d’acreditar una presència continuada en fires i esdeveniments turístics.Julià assegura que la distinció aportarà promoció internacional a la Setmana Santa de la ciutat.La Setmana Santa de Tarragona té, hores d’ara, el reconeixement com a Festa d’Interès Turístic Català atorgat per la generalitat.La Setmana Santa tarragonina arrenca avui amb la presentació oficial del cartell. Serà a l’església de Sant Agustí, a dos quarts de vuit del vespre. D’aquesta manera es dóna el tret de sortida a una gran quantitat d’actes programats. Seran un total de 90 en 40 dies, com concerts, presentacions, audiovisuals sobre la setmana santa a la ciutat, així com el tradicional viacrucis i les processons. La fotografia i disseny del cartell són obra de Joan Lluís Nogués. S’hi pot veure la imatge de Â?La PietatÂ? amb la façana de la catedral de Tarragona de fons. Se’n repartiran un total de 2.500 entre la ciutat i tots els establiments turístics de la Costa Daurada.Amb la presentació del cartell, el president del Patronat Municipal de Turisme, Sergi de los Rios, dóna per iniciada la campanya turística d’enguany. També ha expressat la voluntat des del consistori de promocionar la setmana santa de Tarragona fora de les nostres fronteres.Una de les novetats d’enguany serà la Primera Edició del Festival de Música Sacra que s’obrirà el 26 de març i per on passaran corals com la de la Rovira i Virgili o la Banda de Música de la Salle.