La Tarragona Film Office, organisme dependent del Patronat Municipal de Turisme, ha incrementat la seva activitat durant aquesta primavera donant suport a diferents produccions audiovisuals que han vingut a la ciutat. En els darrers mesos, programes televisius de França, Brasil i Malàisia s’han desplaçat a la ciutat per gravar-ne reportatges i donar-ne a conèixer els principals valors culturals, patrimonials, gastronòmics. El magazín de la cadena France 5 La Quotidienne va fer una estada de 3 dies al mes de març on van elaborar el reportatge “Une idée wek.end a Tarragona”. El programa, que s’emet cada matí de dilluns a divendres, té una audiència de 650.000 espectadors. Des del Brasil, la cadena de Tv Globosat amb el seu programa de viatges “Destino Certo” també es va desplaçar a Tarragona. Es tracta d’un programa centrat en la descripció de nous indrets turístics arreu del món que és presentat per Mel Fronckoviak, actriu, ex model i cantant coneguda a Brasil. Un altra exemple, és el del programa televisiu ‘Hola Spain with Keith Foo’ de la cadena Radio Televisyen Malaysia (RTM) és un programa documental de viatges que s’emet a Malàisia, Singapur, Brunei i Indonèsia. Compta amb una audiència de 5.000.000 d’espectadors. En els darrers dos mesos, la Tarragona Flim Office ha participat en d’altres accions de suport per a la indústria audiovisual, una eina de promoció de la ciutat que la converteix en plató d’anuncis, protagonista de documentals i reportatges culturals i turístics. En parlem amb la regidora de Turisme i presidenta del Patronat, Imma Rodríguez, i amb la coordinadora del Tarragona Film Office, Txell Roig

La Tarragona Film Office