La Tarragona Film Office, organisme dependent del Patronat Municipal de Turisme, ha incrementat la seva activitat durant aquesta primavera donant suport a diferents produccions audiovisuals que han vingut a Tarragona. En els darrers mesos, programes televisius de França, Brasil i Malàisia s’han desplaçat a la ciutat per gravar-ne reportatges i donar-ne a conèixer els principals valors culturals, patrimonials o gastronòmics, informa l’Ajuntament.

El magazín de la cadena France 5 ‘La Quotidienne’ va fer una estada de 3 dies al mes de març on van elaborar un reportatge. El programa, que s’emet cada matí de dilluns a divendres, tracta temes d’actualitat i té una audiència de 650.000 espectadors. Des del Brasil, la cadena de Tv Globosat amb el seu programa de viatges “Destino Certo” també es va desplaçar a Tarragona. I la nostra ciutat també va ser protagonista del programa televisiu ‘Hola Spain with Keith Foo’ de la cadena Radio Televisyen Malaysia (RTM), un programa documental de viatges sobre Espanya que s’emet a Malàisia, Singapur, Brunei i Indonèsia. La producció ja elabora una segona edició per l’èxit que va tenir la primera i que compta amb una audiència de 5.000.000 d’espectadors.

A més de les produccions per a cadenes de televisió, al març també s’ha realitzat un blog trip que ha reunit 3 influencers de l’Àsia Pacífic que van recórrer la ciutat i van realitzar una visita guiada amb recreació històrica romana que va acabar a l’Amfiteatre.