el Nàstic ja té rival per a la seva posada de llarg al Nou Estadi. Finalment la Unión Deportiva Las Palmas serà el convidat al Trofeu Ciutat de Tarragona que es jugarà aquest pròxim cinc d’agost a partir de les vuit del vespre. Els problemes de calendari dels equips de primera divisió han fet que els grana hagin optat per a portar al conjunt canari que es trobarà en aquells dies en una mini-gira per la península. El Director General del Nàstic, Lluís Fàbregas, ha explicat el perquè s’ha portat a última hora a l’equip canari. Els socis tindran l’entrada gratuïta per aquest partit i els No socis hauran de passar per taquilla amb preus que van des dels 30 als 10 euros depenent de la zona del camp. A més a més el club aprofitarà per a posar en marxa també la grada jove amb preu reduït de cinc euros. Com us explicava Tarragona Ràdio el no del Saragossa que havia de ser el rival del Nàstic en el partit de presentació que s’havia de jugar el 13 d’agost ha fet que els grana hagin consultat a diferents equips la possibilitat de jugar a Tarragona. El propi Director General, Lluís Fàbregas, ha reconegut que en alguns moments es va fins i tot tenir sobre la taula l’opció de no jugar-se el partit degut als problemes d’agenda dels equips. La primera oportunitat però per a veure a l’equip al Nou Estadi, com us dèiem, serà demà mateix en el partit que els grana jugaran davant d’un combinat de la demarcació de Tarragona.

Escolta a Lluís Fàbregas Esports Tarragona Ràdio