La Vall de l’Arrabassada i el barri dels Músics està de festes aquest cap de setmana. Les activitats comencen aquest divendres amb una xocolatada en benefici al Griu Petit i jocs per a la canalla i finalitzaran diumenge amb un correfoc. En aquest hi prendran part el Griu, els Dimonis de Montblanc i l’Espanta-rucs del Penedès. Esperen que el Griu Petit pugui sortir ja a la santa Tecla de 2019.

En el primer dia de festes, aquest divendres s’ha programat un Homenatge als 10 anys d’història i dissabte, es trobaran a la zona inflables, festa de l’escuma, un espectacle infantil i un sopar popular de romesco de sipia amb patates elaborat per Ranxeros de l’Ametlla.

El president de l’Associació de Veïns, Josep Maria Bertran, explica que enguany no hi ha pregoner oficial sinó que s’ha convidat a les personalitats que han obert les festes al llarg de la seva dècada d’història.

La programació es tancarà diumenge quan al matí s’instal·laran tobogans aquatics i a la tarda s’ha organitzat un espectacle de màgia amb el Mag Albert màgia. A partir de les 22h, el Correfoc posarà el punt de final a les festes de la Vall de l’Arrabassada.