La violinista Leticia Moreno acompanyarà l’Orquestra Camera Musicae en un concert aquest divendres al Teatre Tarragona.

‘Las Cuatro estaciones porteñas’ del compositor Piazzolla és l’obra que interpretarà la violinista. Està inspirada en ‘les Quatre estacions’ de Vivaldi però a l’estil tango i argentí.

El director del concert, Tomàs Grau, ha explicat en una entrevista a Tarragona Ràdio que la funció constarà de dues parts. En la primera actuarà la violinista. En la segona part l’orquestra interpretarà peces inspirades en la dansa.

És la primera vegada que l’orquestra afronta ‘l’Ocell de Foc’ i la ‘Suite Estancia’. Tota la funció girarà al voltant de la figura de Piazzolla i de les danses. L’Orquestra Camara Musicae està formada per uns 80 músics. Les entrades es poden adquirir per 25€ a través de la pàgina web www.tarracoticket.cat o a les taquilles del Teatre Tarragona.