El Nàstic ha posat a la venda a les oficines de la SAE les entrades per poder assistir al partit de diumenge (20.30 hores) a El Alcoraz entre la SD Huesca i el Nàstic, corresponent a la jornada 41 de LaLiga 1|2|3. Les entrades s’han exhaurit en menys de tres hores. 

El club aragonès que està celebrant el seu ascens a primera divisió havia facilitat 200 entrades al Nàstic, de les quals 150 eren exclusivament destinades als socis i 50 seran per compromisos. Des de primera hora del matí les cues han estat constants per fer-se amb les entrades. 

El preu de l’entrada és de 15 euros i inclou la possibilitat de fer també el desplaçament en bus sense cost addicional, ja que el viatge està subvencionat pel club. En el moment de fer la recollida, els socis poden fer també la reserva de la plaça de bus.