L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Tarragona manifesta el seu malestar i la por davant de la situació actual a l’Afganistan, un cop els talibans han recuperat el control del país. El Col·legi tarragoní ha participat en la lectura del manifest en defensa dels drets humans que han portat a terme els 14 centres de l’advocacia de Catalunya.
Els advocats consideren que la situació a l’Afganistan els interpel·la profundament i és per aquest motiu que denuncien la violència i la vulneració dels Drets Humans que s’estan produint amb l’entrada del règim talibà.
La Degana de l’Icat, Estela Martín, ha demanat la mobilització a la comunitat internacional per defensar els drets de la població.
Martín ha parlat de la situació de les dones i les nenes a l’Afganistan que són les més perjudicades pel règim. A més, ha denunciat tortures i la vulneració de drets en general.
El manifest de tots els Col·legis d’Advocats defensen els drets Humans i demanen llibertat i una vida digna per a la població afganesa i per les seves dones.
Més notícies:
- Els treballadors de Repsol, concentrats des de primera hora del matí a les portes de les plantes
- La canalla castellera pateix més lesions que els infants que juguen a futbol, però són menys greus
- Controlat un incendi a Batea
- La pèrgola de Corsini tindrà més alçada i comptarà inicialment amb dos trams de teles retràctils
- TGN START-UP ha engegat la seva 11a edició a Tarragona Impulsa

