L’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la província de Tarragona (AEHT) ha nomenat quatre nous membres del Consell d’Experts de l’entitat. Es tracta dels xefs de quatre restaurants distingits amb un Sol Repsol.
Els nous restauradors que han rebut la jaqueta de cuina de l’Associació són Pep Moreno, de restaurant Deliranto; Moha Quach, del Terrat Tarragona; Vicent Guimerà, de l’Antic Molí d’Ulldecona; i Ana Ruiz, del restaurant AQ de Tarragona. El Consell d’Experts uneix els millors cuiners de Tarragona i l’Ebre, reconeguts amb un Sol Repsol.
Constituït el 2018, té l’objectiu de reunir als professionals de llarga i reconeguda trajectòria, perquè esdevinguin un referent i un suport per als 750 socis que formen part de l’AEHT.
Més notícies:
- Carrers tallats i plens d’aficionats en les hores prèvies al Tour de França a Tarragona
- El Govern alerta d’un nou episodi de perill molt alt d’incendi forestal a partir de diumenge
- L’Associació Contra el Càncer a Tarragona fa possible una setmana al PortAventura Dreams Village per a deu famílies amb infants amb càncer
- Moren dues persones ofegades a la platja de Llevant de Cunit i a la cala Justell de l’Hospitalet de l’Infant
- Alex Almansa arriba al Nàstic després de la seva etapa a l’Espanyol

