L’AEQT i el Departament d’Educació presenten la remodelació de l’Aula de la Química, un espai educatiu dedicat a la interpretació i aprenentatge del teixit industrial químic de Tarragona. Des que es va posar en funcionament, el 2007 han passat més de 30.000 estudiants.
Els nous espais i materials didàctics de l’Aula de la Química s’han presentat aquest matí amb la voluntat d’innovar i fomentar una aula més participativa. De manera que s’ha renovat l’equipament pedagògic de l’Aula amb noves eines i continguts didàctics.
La directora adjunta dels Serveis Territorials d’Educació i Formació Professional a Tarragona, Maria Dolores Moscoso menciona quins equipaments s’ha renovat i què han implantat a l’aula.
L’aula de la Química es va inaugurar el 2007 i està dedicada a la interpretació i aprenentatge del teixit industrial químic de Tarragona. Des de llavors, han passat més de 30.000 alumnes i, cada any en passen més de 2000 alumnes.
El president de l’AEQT, Javier Sancho explica que volen fomentar el coneixement i l’aprenentatge de la Indústria química a l’alumnat.
Aquest espai ofereix dues activitats principals: per una banda Un tresor sota les xemeneies adreçada a alumnes d’Educació Primària, Cicles Superior i Primer d’ESO i es centra en l’observació la manipulació i l’anàlisi deductiva, per l’altra La Indústria química de Tarragona, dirigida a estudiants de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius. Aquesta, permet a l’alumnat observar els canvis sobre el territori i comprendre la importància econòmica, social i demogràfica del sector químic.
A més, també hi ha el QuimiEscape, un joc de pistes que estimula l’aprenentatge de forma lúdica i participativa.
- Joan XXIII instal·la un piano al vestíbul i convida a tocar-lo a professionals, pacients i familiars
- Arriba una nova edició del festival Pint of Science als bars de Tarragona i Reus
- El nou contracte de manteniment inclou una renovació de les tres escales mecàniques que hi ha a la ciutat
- El ple impulsa el nou barri del Nàstic
- El Museu del Port celebra la Nit dels Museus amb activitats per a totes les edats i un planetari dedicat a l’eclipsi

