L’aeroport de Reus va atendre unes 7.200 persones amb mobilitat reduïda durant el 2011. Segons dades facilitades per AENA, la xifra és un 8% superior a la que es va registrar l’any anterior.El mes de setembre va ser el que es van produir més sol·licituds, amb prop de 1.500 assistències. A través del mateix comunicat, AENA informa que el servei d’atenció a persones amb mobilitat reduïda és el millor valorat pels passatgers, amb un 4,2 sobre 5. Es pot sol·licitar sense cost per a l’usuari, trucant al 902 404 704 o a través de la pàgina web d’Aena Aeropuertos.Un cop demanada l’assistència, el passatger ha d’acudir al punt de trobada a l’hora acordada, dues hores abans de la sortida del vol, com a mínim. Allà és atès personalment i se l’acompanya durant tot el procés de facturació i els controls de seguretat, fins el seu seien de l’avió.Un cop al lloc de destí, l’usuari és ajudar a desembarcar i a recollir l’equipatge fins el lloc acordat.

