L’Agència Catalana de Turisme dedicarà aquest 2025 fins a 1,8 milions d’euros a la promoció de la demarcació de Tarragona, en les seves diferents marques turístiques. La campanya de màrqueting turístic s’endú 1 milió d’euros, principalment enfocats a la gastronomia -en el marc que enguany Catalunya és Regió Mundial de la Gastronomia-, cultura i el sector d’esdeveniments.
A més, la connectivitat de l’aeroport de Reus compta amb un impuls de 469.000 euros, especialment per aconseguir vols en temporada baixa que aportin visitants a la demarcació amb l’objectiu de fomentar la desestacionalització. L’organisme ha presentat aquest dimarts al centre de convencions de PortAventura l’estratègia per la demarcació davant més d’un centenar de persones.
- Un estudi de la URV examina la relació entre el consum de fruita seca, la microbiota intestinal i la funció cognitiva
- El Congrés Tècnicocultural del Romesco es tornarà a celebrar l’any vinent
- Puig i Garreta contraposen les seves idees en la cursa per ser l’alcaldable d’ERC el 2027
- Orgia, de la cia. Miquel Barcelona i el Monstre de la Sala Trono arrenquen la temporada de tardor-hivern d’Arts Escèniques
- Els Natzarens recuperen la Diada de Sant Miquel