L’Ajuntament de Tarragona ha adjudicat a l’empresa Proseñal SLU el servei de senyalització amb la col·locació, retirada i reposició de la senyalització excepcional per a esdeveniments extraordinaris i altres ocupacions de la via i espais públics a la ciutat. El pressupost és de 253.238,48 euros (IVA inclòs) pels 2 anys de durada del contracte.
Aquesta adjudicació s’emmarca en el contracte del servei de grua i senyalització excepcional de la via pública, el qual està dividit en dues parts. El lot 1, que correspon als serveis auxiliars de gestió del dipòsit municipal de vehicles i cobrament de taxes i servei auxiliar d’immobilització, arrossegament, transport i retirada de vehicles de la via pública, així com el seu posterior trasllat al Dipòsit per mitjà de grua. Encara està per resoldre aquest lot. I el lot 2, que és el de la senyalització i que s’ha adjudicat a l’empresa Proseñal SLU.
- L’Ajuntament inicia l’1 de setembre les obres de reparació de la coberta de la piscina municipal de Sant Pere i Sant Pau
- El Nàstic traspassa Enric Pujol al Villareal
- Mor un banyista a la platja de Llevant de Cunit, on onejava la bandera vermella
- Toni Larramona avisa que serà difícil repetir la ratxa de victòries de la temporada passada
- Els capitans del Nàstic Genuine, Álvaro Cano i Rubén Almazán, seran els Pregoners de Santa Tecla
