L’Ajuntament de Tarragona es planteja realitzar dues campanyes de Bons Comerç a l’any després de l’èxit d’enguany. La participació ciutadana ha estat espectacular amb el 99% dels 30.000 bons activats. La iniciativa va començar el 7 de novembre

Els Bons Comerç de Tarragona ha tancat amb èxit de participació i una molt bona resposta. Durant la segona setmana de la campanya, entre el 13 i 20 de novembre se’n va activar més bons i, el dia 18 va ser quan es va utilitzar més bons amb 4700. Els motius principals pels quals es va assolir la xifra és la gran afluència de gent que hi havia a la ciutat perquè dia de Mercat.

La consellera de Comerç, Turisme i Promoció econòmica assegura que des de l’Ajuntament de Tarragona treballen per la dinamització de la ciutat. Creu que es tracta d’un dels pilars fonamentals per incentivar i ajudar el comerç de proximitat.

En clau econòmica els bons han suposat una inversió de 150.000 € en descomptes, que han generat més de 620.000 € en compres. Això es tradueix en una despesa de 472.000 € per part dels consumidors en els 11.500 tiquets de compra associats.

Amb més detall, les àrees on més es van utilitzar aquests bons són els 3 eixos principals de la ciutat: Illa Corsini, Illa Verdaguer i rambla Nova. A més, els tres sectors on s’han emprat més els bons han estat en l’alimentació, roba i calçat.

D’altra banda, i, després de l’èxit d’enguany, des de la Conselleria proposen fer dues campanyes de Bons Comerç. Les dates serien a març i novembre, que són uns mesos en què el comerç de proximitat pateix més.