L’Ajuntament de Tarragona estudiarà fer formació als joves per conscienciar-los sobre el risc que suposa saltar des de les roques. El conseller de Medi Ambient del consistori, Guillermo García de Castro, ho ha explicat aquest dilluns, després que divendres es produís el sinistre que va acabar amb la vida de tres menors. “Ens plantegem establir algun reforç en la conscienciació i pedagogia dels riscos que té el mar de cara a la temporada de l’any que ve”, ha dit. Una opció és fer formació a les escoles. El conseller també ha reclamat “corresponsabilitat” a la ciutadania i ha obert la porta a col·locat més cartells de prohibició de bany, si bé ha indicat que no poden “posar una tanca a tot arreu ni un cartell a cadascun dels morrots”.
El conseller ha recordat que no és la primera vegada que succeeix un fet com el de divendres i ha volgut reiterar un missatge de prudència: “encara que estiguem de vacances o que fa sol, hem de tenir respecte al mar; que encara que no hi hagi onades hi pot haver corrents”. Alhora, ha reclamat que se segueixin les indicacions del personal de salvament i socorrisme i dels tècnics especialitzats. “Necessitem posar-ho fàcil als que ens salven la vida”, ha insistit.
- Joan Prohens ,nou davanter del Nàstic
- Degoteig de clients als establiments de productes pirotècnics
- Finalitza la vinculació de Moi Delgado amb el Nàstic
- Agredeixen un periodista de Tac12 mentre feia un reportatge sobre el top manta al límit entre Salou i Cambrils
- L’Ajuntament de Tarragona estudiarà fer formació als joves per conscienciar-los sobre el risc de saltar des de roques
