La ciutat de Tarragona disposarà de 6 caixers ciutadans d’autoservei en les oficines municipals. Una iniciativa que forma part del projecte ConecTarragona, que ha sortit a licitació el seu subministrament i implantació. Una proposta per arribar a una transformació digital per modernitzar el consistori, que ha començat a formar part de la Xarxa de Destins Turístics (DTI), dintre del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, atorgat pel Ministeri d’Indústria i Turisme.
La finalitat del projecte és desenvolupar un sistema de gestió intel·ligent, que permeti un major coneixement de la realitat turística, a la vegada que millora l’experiència dels turistes i residents, a través del desplegament de la plataforma DTI i les solucions digitals. Es podran localitzar els caixers a les OMACs de la Rambla, Sant Pere i Sant Pau i Ponent, a l’Oficina Municipal de Turisme, l’Antiga Audiència i al Teatre Tarragona. Tots els quioscos disposaran de serveis dirigits cap a la ciutadania.
El projecte ConecTarragona compta amb un pressupost de 928.070 euros i entre les actuacions que el componen es destacarien Plataforma Intel·ligent de Destinació, un sistema de mesurament de fluxos turístics, una plataforma de venda de serveis culturals, entre altres iniciatives.
- El Teatret del Serrallo acull la projecció ‘Olívia i el terratrèmol invisible’
- L’Instercap Asisa Tarragona SPSP es queda a les portes de la victòria davant el Servigroup Playas de Benidorm i perd (3 a 1)
- El TGN Bàsquet va de més a menys i perd contra l’ADBA Sanfer (59-67)
- L’Ibersol CBT s’emporta la victòria de la pista del Mollerussa, líder invicte de la Tercera FEB (63-72)
- Santi Donaire: “No sabem què mengem ni quina és la part humana que s’amaga darrere dels productes quotidians”


