L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, i la consellera d’Habitatge de l’Ajuntament de Tarragona, Eva Miguel, s’han desplaçat aquest divendres al matí a Barcelona per reunir-se amb el director d’Administracions Públiques i Relacions Institucionals de Sareb, Alberto Molowny, amb l’objectiu d’arribar a acords de col·laboració.
Ricomà, que s’ha mostrat satisfet dels resultats d’aquesta trobada, ha manifestat que “una de les màximes prioritats del govern municipal és treballar per garantir l’accés un habitatge digne i assequible”. En aquest sentit, Miguel ha assenyalat que la reunió d’aquest divendres amb Sareb “s’emmarca amb el conjunt d’accions que s’estan duent a terme per explorar totes les fórmules possibles per donar resposta a l’emergència habitacional”.
Des de la conselleria d’Habitatge s’està parlant amb tots els agents implicats en matèria d’habitatge amb l’objectiu d’arribar a acords que permetin a l’Ajuntament de Tarragona disposar de pisos per destinar a persones en risc d’exclusió residencial. Perseguint aquest objectiu, en la reunió d’aquest divendres amb Sareb s’ha obert la porta a firmar un conveni de col·laboració, un possible acord que s’acabarà de concretar en els pròxims mesos i que, per part de l’Ajuntament de Tarragona, busca disposar d’habitatges per destinar-los a unitats familiars que es trobin en situació de vulnerabilitat.
Més notícies:
- Cristóbal Parralo: “Som el Nàstic i hem de donar el millor de cadascú”
- Pablo Aguiar, director de FundiPau: “El món viu un moment de tensió global que posa en qüestió l’ordre internacional actual”
- Més de 700 infants, joves i docents celebren el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau
- Denunciades cinc persones en una entrada policial a un establiment de Campclar
- El ple de la Diputació de Tarragona reclama un sistema ferroviari “segur, fiable i accessible”
