S’han publicat les bases que regiran el procés selectiu per cobrir el lloc de treball de director/a general de Territori a l’Ajuntament de Tarragona.
La figura assumirà les funcions de gerència del Servei Municipal de l’Habitatge i Actuacions Urbanes i la direcció i coordinació de l’àrea de Territori.
Aquesta oferta, que es considera d’alt càrrec, forma part de la nova estructura gerencial anunciada i impulsada pel Govern Municipal. Les persones interessades hauran d’acreditar titulació superior així com l’experiència en funcions directives de dos anys si es tracta del sector públic, o de 5 anys d’exercici
professional, si es tracta del sector privat.
El termini de presentació d’instàncies s’obrirà al dia següent de la publicació de l’anunci d’aquesta convocatòria a la seu electrònica municipal i finalitzarà transcorreguts 20 dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
El procés selectiu s’iniciarà amb les proves de coneixement de català i castellà, i continuarà amb la fase de valoració de l’experiència mínima i la fase d’entrevista i avaluació de les competències i mèrits acreditats.