L’Ajuntament amplia el nombre de tràmits que es poden realitzar per Internet i se situa com un dels capdavanters en l’administració electrònica. Ara ja són 50 les gestions que es poden realitzar íntegrament on-line. Entre aquestes hi ha la sol·licitud de llicències d’obres, una de les més requerides per ciutadans i empreses i que ara es preveu poder agilitar molt. El servei d’e-tramits es va posar en marxa l’estiu passat. Ara s’amplia amb nous serveis com la incorporació d’una carpeta específica per a les empreses, en què es podrà seguir l’estat d’un expedient des que s’inicia fins la seva resolució. Tot plegat serà més fàcil i àgil gràcies a la incorporació d’un nou programa de gestió compartit per tots els departaments municipals. Una altra novetat és el registre d’apoderaments. Aquest permet que una persona pugui realitzar tràmits en nom d’una altra, amb els seu consentiment. Ã?s un servei útil per gestors o administradors de finques. La tinent d’alcalde de Societat de la Informació, Begoña Floria, destaca que tot plegat farà més àgil i fàcil la tramitació d’expedients. D’altra banda, el mes de maig es posarà en marxa la Seu Electrònica. Aquest servei informàtic permet donar garantia jurídica a totes les convocatòries que es pengen a Internet. S’hi publicaran tots els concursos públics i projectes de l’Ajuntament. Des de la seva posada en marxa el servei d’e-tramits ha registrat prop de 2 mil sol·licituds.