Amb motiu de la convocatòria de vaga general l’Alcaldia declara serveis mínims a l’Ajuntament de Tarragona. Hi haurà un/a funcionari/a amb habilitació per exercir la Secretaria general. Un/a funcionari/a amb habilitació per exercir la Intervenció general, pel que fa als informes sobre adopció d’acords i resolucions. Un/a empleat/da del servei d’ordenació corporativa i administrativa i un/a empleat/da del gabinet de l’Alcaldia. 2 empleats/des a l’OMAC, de manera que, de les 9 a les 15 hores, hi hagi com a mínim una persona per l’atenció al públic. 2 conserges o subalterns/es, per al torn de matí, i un/a per al torn de tarda, al palau municipal i una telefonista, de 8 a 15 hores, al palau municipal.
També s’inclouen en els serveis mínims les actuacions que, en cas d’emergència, puguin requerir-se dels serveis tècnics, dels serveis de manteniment de les brigades municipals i de la secció d’informàtica.
També cal tenir en compte que es preveuen afectacions al trànsit provocades per la manifestació que tindrà lloc de 19 a 21 h i que s’iniciarà a la plaça de la Font i passarà pels carrers Portalet, Rambla Vella, Sant Francesc, Rambla Nova fins a plaça Imperial Tàrraco.