S’engega una campanya perquè un costum tant estès i arrelat a la ciutat com és fer el vermut, tingui continuïtat al llarg de tot l’any. Ã?s una iniciativa de l’Ajuntament de Tarragona, articulada a través de l’empresa, Inside Consultors, a la que ja s’hi han adherit 14 establiments de la plaça de la Font. Aquests bars oferiran durant tot l’any dos productes diferenciats, el feelvermut individual, al preu de 3,5 euros i feelvermut de parella, a un preu de 5,5 euros. Els productes que utilitzaran els que s’han acollit a la iniciativa, són vermut Izaguirre, a més de patates i olives de qualitat. La idea és que els tarragonins i tarragonines, també aquells turistes que ens visiten al llarg de l’any, coneguin aquest costum de fer el vermut al migdia i el portin a la pràctica. Així ho han explicat al Matí de Tarragona Ràdio, Xavier Romeu i Manel Moranta, responsables d’Inside Consultors. La campanya ja es va presentar per Santa Tecla, quan es va fer una una festa Feelvermut. El proper 13 d’octubre la campanya es portarà també als barris de Ponent. En concret es farà la segona festa Feelvermut, davant de l’aparcament del centre comercial Bauhaus.